Ainakin toistaiseksi.

Aivan huikea helpotus kun lääkäri soitti tänään ja kertoi heti kärkeen, että ei mitään syytä hypätä jontkaan hänen soittonsa vuoksi. Uutta melanoomaa ei löytynyt (niin upeeta, että mä en kestä!!), mutta yksi poistetuista luomista oli kuitenkin ollut hänen sanojensa mukaan "häiriintynyt" (niin kuin kantajansakin joskus), joka olisi voinut ajan kanssa muuttua pahaksi.

Nyt tuntuu aivan siltä, että joulupukki olisi valkotakkisten muodossa käynyt hyvissä ajoin etukäteen ja antanut ehkä parhaimman lahjan koskaan.

Lisäjännitykseltä ja jatkoleikkauksilta mä en kuitenkaan säästy: tuota häiriintynyttä kohtaa leikataan ensi viikon perjantaina uudelleen huonon kudoksen poistamisen varmistamiseksi. Samalla lääkäri poistaa vielä yhden ilkeän näköisen luomen, jonka oli bongannut mun supermalliotoksista. Tavallaan ihan huikean ärsyttävää, että tälle kierteelle ei näytä nyt tulevan loppua,mutta pakkohan tämä on katsoa loppuun saakka. Ja aivan mahtavaa, että lääkärit jaksaa syynäillä niitä kuviakin niin tarkkaan. Ehkäpä tässä ollaan ihan hyvissä käsissä. Ja tullaan olemaan tiiviisti jatkossakin: lääkärin mukaan tää mun tilanne vaikuttaa nyt kuitenkin siltä, että ihan normiseuranta ei riitä vaan tätä mun päällystettä pitää tulevaisuudessa tarkkailla ekstratarkalla otteella.

Joten tällä kertaa vähän toiveikkaammat terveiset täältä luupin alta.