Tämä päivä tulee jäämään meidän henkilökohtaisiin historiankirjoihin, joten päivämäärä on laitettava tarkasti muistiin. Tämä on se päivä, jolloin meidän perheessä koettiin kaikkien aikojen ensimmäinen, kristallinkirkkaasti positiivinen plussatesti!!!!

Mikä mieletön tunne!!!!!! Menin tuloksesta aivan sekaisin ja tunne oli aivan juuri sellainen, kuin se on ollut mun unissa miljoona kertaa ennen tätä todellista tulosta.

On mahdotonta sanoa, miten pitkäaikainen tämä ilo on, mutta olen jo kauan aikaa sitten tehnyt päätöksen, että jos meille joskus juuri tämä päivä koittaa, otetaan siitä hetkestä kaikki irti ilman huolia tulevaisuudesta.

Kiitos mun ihana kroppa, että todistit mun väitteet sun toimimattomuudesta vääräksi. Ja anteeksi, että olen sinua niin kovin sanoin kritisoinut.

Nyt se jännitys ja piina vasta sitten alkaakin. Voi kunpa lopputuloksena olisi ihana heinäkuinen vauva....